ימינה או שמאלה? 5 אפליקציות דייטינג לנוודים דיגטליים

Dating Apps For Digital Nomads

ככל שהעולם הופך ליותר ויותר נייד והעבודה מרחוק ממשיכה לצבור פופולריות, זן חדש של רווקים צץ: נוודים דיגיטליים. הנשמות ההרפתקניות הללו נמצאות כל הזמן בתנועה, חוקרות פינות חדשות בעולם ומחפשות אנשים בעלי תחומי עניין דומים להתחבר אליהם.

אבל איך הם יכולים למצוא קשרים רומנטיים בזמן שהם כל הזמן בדרכים? בדיוק בשביל זה אפסתי כאן אפליקציות היכרויות שתוכננו במיוחד עבור נוודים דיגיטליים – הפתרון המושלם למי שמחפש לפגוש מישהו מיוחד תוך כדי חיים מתמידים של טיולים.

אפליקציית ההיכרויות האידיאלית עבור נוודים דיגיטליים אמורה להקל על מציאת התאמות פוטנציאליות על סמך מיקום. זה אמור גם לאפשר למשתמשים לסנן סוגים אחרים של מטיילים ונוודים, כגון תרמילאים או אנשים בנסיעות עסקים, כדי שיוכלו להתחבר לאנשים שחולקים את אורח החיים הנוודי שלהם.

אז אם אתה נווד דיגיטלי שמחפש אהבה או רוצה להיות קצת פחות בודד, ולמצוא מערכות יחסים משמעותיות בזמן שאתה מטייל, אפליקציית היכרויות היא הדרך המושלמת לצאת לדייט תוך כדי תנועה.

אפליקציות היכרויות מובילות עבור נוודים דיגיטליים

  1. Tinder
  2. Bumble
  3. Nomad Soulmates
  4. Nomad List
  5. Facebook

TINDER – טינדר

טינדר היא אחת מאפליקציות ההיכרויות הפופולריות ביותר בעולם ויש לה בסיס משתמשים גדול, מה שהופך אותה לאופציה טובה עבור נוודים דיגיטליים. טינדר קלה לשימוש ומאפשרת למשתמשים להחליק במהירות בין התאמות פוטנציאליות. עם זאת, מכיוון שמדובר באפליקציה בשימוש נרחב, יכולה להיות תחרות רבה על תשומת הלב.

אגב, אם אתה קורא את המאמר הזה במקרה בתאילנד, כדאי לך לבדוק את הפוסט שלי על השימוש בטינדר בתאילנד כדי לשפר את החוויה שלך עם האפליקציה.

Bumble – באמבל

Bumble היא אפליקציית היכרויות פופולרית שנותנת לנשים את השליטה – עליהן ליזום את השיחה עם התאמה תוך 24 שעות, או שתוקף ההתאמה תפוג. האפליקציה הזו אידיאלית לנוודות דיגיטליות שרוצות להרגיש יותר שליטה בחוויית ההיכרויות האפליקציות שלהן.

עם זאת, מסגרת הזמן המוגבלת יכולה להוסיף מימד מלחיץ.

Nomad Soulmates

Nomad Soulmates היא אפליקציית היכרויות שתוכננה במיוחד עבור נוודים דיגיטליים. זה מאפשר למשתמשים להתחבר לאנשים בעלי דעות דומות החולקים תשוקה לנסיעות ולטיולים.

למרות שזו אפליקציה קטנה יותר מכמה מהאפשרויות הפופולריות יותר, היא יכולה להציע מאגר היכרויות ממוקד יותר.

הנה סרטון של Online For Love המציג את אפליקציית Nomad Soulmates:


Nomad List

אפליקציית ההיכרויות Nomad List היא הצעה חדשה מהקהילה המקוונת הפופולרית לנוודים דיגיטליים, Nomad List. אפליקציה בלעדית זו זמינה רק לחברים רשומים בקהילת רשימת הנוודים ומציעה חוויה ייחודית המותאמת במיוחד לנוודים דיגיטליים.

חשוב לציין שהאפליקציה אינה חינמית וזמינה רק למי שיש מנוי ל-Nomad List. למרות שזה עשוי להרתיע חלק מהמשתמשים, זה גם מבטיח בסיס משתמשים איכותי של נוודים דיגיטליים מחויבים שרציניים למצוא קשרים משמעותיים בדרכים.

אם אתה חבר רשום ברשימת נוודים, הקפד לבדוק את אפליקציית ההיכרויות החדשה שלהם כדי לקבל הזדמנות לפגוש נוודים אחרים ולחקור יחד את העולם.

הסרטון הזה מאת סרג'יו סלה המציג את אפליקציית ההיכרויות של רשימת הנוודים:

FACEBOOK – פייסבוק

פייסבוק הרחיבה את שירותי הרשתות החברתיות שלה לכלול את Facebook Dating, שירות היכרויות אונליין הזמין דרך האפליקציה לנייד של פייסבוק במכשירי אנדרואיד ו-iOS.

השירות מאפשר למשתמשים לסנן התאמות פוטנציאליות על סמך מיקום, גיל, גובה ודת. משתמשים יכולים להתאים אחרים בטווח של 100 ק"מ, עם אפשרות לחפש משתמשים באופן זמני מחוץ לטווח זה.

מסנן Lucky Match מרחיב גם את המגבלות הרגילות של המשתמש כדי להרחיב את החיפוש. השירות כולל אפשרות להתחיל צ'אט קולי עם משתמש מותאם והודעות אוטומטיות כדי לעזור לשבור את הקרח. אמנם כרגע זמין רק במכשירים ניידים, הכרויות בפייסבוק הן אפשרות נוחה למי שמחפש קשרים רומנטיים ברשת החברתית שלהם.

Facebook dating app
Facebook dating app

יתרונות וחסרונות של כל אפליקציה

  • טינדר פופולרי וקל לשימוש אבל יכול להיות צפוף.
  • באמבל שם נשים בשליטה, אבל מגבלת הזמן יכולה להוסיף לחץ.
  • Nomad Soulmates מותאם עבור נוודים דיגיטליים אך יש לו בסיס משתמשים קטן יותר.
  • רשימת נוודים הופכת את חיפוש התאמות על סמך מיקום קל אך חסרה פלטפורמה אינטראקטיבית.
  • הכרויות בפייסבוק מאפשרות למשתמשים להתחבר בקלות להתאמות פוטנציאליות ברשת החברתית שלהם, אך היא זמינה רק דרך האפליקציה לנייד של פייסבוק וחסרה גרסת אינטרנט.

האפליקציה הטובה ביותר לנוודים דיגיטליים: Bumble

בהתבסס על הניסיון שלי, Bumble היא אפליקציית ההיכרויות המושלמת עבורך כנווד דיגיטלי.

אחד היתרונות של Bumble שהיא מספקת אווירה נינוחה יותר בהשוואה לטינדר, שלעיתים קרובות ניתן לשייך לחיבורים מזדמנים. הדגש של Bumble על היכרות ובילוי יכול להפוך אותה לאופציה טובה יותר עבור אלה שמחפשים חיבור משמעותי יותר תוך כדי תנועה.

בנוסף, בסיס המשתמשים המגוון שלה המורכב מנוודים דיגיטליים, מטיילים ומקומיים יכול לספק הזדמנות מצוינת לפגוש מגוון רחב של אנשים מרקעים שונים. בהשוואה לאפליקציות כמו Digital Soulmate, שאולי יש להן פחות משתמשים, Bumble יכולה לספק מאגר היכרויות תוסס יותר, ולהגדיל את הסיכויים למצוא התאמה מתאימה.

בסך הכל, Bumble יכולה לספק לך חווית היכרויות מהנה ומספקת בתור נווד דיגיטלי.

A couple on the phone

לסיכום, חקרנו את עולם אפליקציות ההיכרויות לנוודים דיגיטליים והדגשנו כמה מהאפשרויות המובילות הזמינות. מ-Tinder and Bumble ועד Nomad Soulmates, לכל אפליקציה יש תכונות והטבות ייחודיות. דנו גם ביתרונות ובחסרונות של כל אפליקציה וסיפקנו כמה אפשרויות נוספות שכדאי לשקול.

בתור נווד דיגיטלי, זה יכול להיות מאתגר למצוא אנשים בעלי דעות דומות להתחבר אליהם, במיוחד כשזה מגיע למערכות יחסים רומנטיות. עם זאת, שימוש באפליקציות היכרויות יכול להיות דרך מצוינת להתגבר על המחסומים הללו ולהכיר אנשים חדשים מכל העולם. בין אם אתם מחפשים פליינג לטווח קצר או בן זוג לטווח ארוך, אפליקציות היכרויות מציעות דרך נוחה ויעילה לחקור את האפשרויות שלכם ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם.

כשאתה יוצא למסע אפליקציית ההיכרויות שלך, זכור להגיע עם אווירה טובה וליהנות מהתהליך. היופי בלהיות נווד דיגיטלי הוא שאתה יכול לחקור מקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים. אז, אמצו את ההרפתקה, ומי יודע? אולי תמצא את המישהו המיוחד הזה בזמן שאתה חי את חיי הנוודים הדיגיטליים הטובים ביותר שלך.


Subscribe if you want
  • Improve your digital nomad skills
  • Become a Digital Nomad
  • To be my friend